
Jakie pytania najczęściej zadają klientki sklepu z butami damskimi buteka.pl?
Poniżej znajdziesz przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie z butami damskimi buteka.pl. Jeśli przed, w trakcie lub po złożeniu zamówienia napotkasz jakiekolwiek problemy z nim związane, zajrzyj do poniższej listy, przy czym jeśli nie znajdziesz w niej interesującej Cie odpowiedzi, skontaktuj się z nami – mailowo lub telefonicznie. Zależy nam na tym, byś była zadowolona z dokonanych w naszym sklepie zakupów i by nabyte u nas buty ślubne na słupku, sneakersy damskie, półbuty damskie skórzane, mokasyny na platformie, szpilki wiązane czy inne wybrane przez Ciebie obuwie damskie dało Ci wiele radości.
Kliknij prawym przyciskiem myszy na interesujące Cię pytanie:
- Jak sprawdzić dostępność produktów?
- Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
- Jak długo będę czekać na przesyłkę?
- Jakie występują formy dostawy?
- Ile zapłacę za przesyłkę?
- Jak zapłacić za zamówienie?
- Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
- Co to są kupony rabatowe?
- Co to jest przechowalnia?
- Czy mogę otrzymać fakturę VAT?
- Jak zmienić moje zamówienie?
- Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
- Gdzie jest moja przesyłka?
- Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
- Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
- Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Jak sprawdzić dostępność produktów?
Przy każdym z produktów znajduje się informacja na temat jego dostępności w sklepie buteka.pl. Zobaczysz tam jedno z następujących oznaczeń:
- Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@buteka.pl lub telefonicznie: 518518901
- Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
- Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
- Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
- Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: sklep@buteka.pl lub telefonicznie: 518518901
- Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
- Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu
Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia będziemy regularnie przesyłać na podany przez Ciebie adres mailowy. Ponadto po zalogowaniu do swojego konta w sklepie online buteka.pl będziesz miała dostęp do wszelkich informacji na temat bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach, między innymi o ich statusie, zawartości czy podanych przez Ciebie adresach.
Jak długo będę czekać na przesyłkę?
Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz od nas e-mail potwierdzający dokonaną czynność. W wiadomości od buteka.pl znajdziesz link, w który powinnaś kliknąć. Po otrzymaniu akceptacji zamówienia rozpoczniemy jego realizację, a Ty będziesz na bieżąco informowana o postępie naszych prac. Tylko pamiętaj:
Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy
Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej przez Ciebie formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy wyłącznie od formy dostawy, na którą się zdecydujesz.
» szczegółowy opis realizacji zamówień
Jakie występują formy dostawy?
W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
- firma kurierska,
- paczkomaty InPost,
- odbiór osobisty.
» szczegółowy opis form dostawy
Ile zapłacę za przesyłkę?
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.
Jak zapłacić za zamówienie?
Za swoje nowe beżowe szpilki, szpilki z kokardą, półbuty damskie na wiosnę czy inne obuwie damskie oferowane w naszym sklepie online możesz zapłacić w jeden z trzech dostępnych sposobów. W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji możesz wybrać jedą z następujących metod płatności:
- przelew na konto bankowe,
- płatność za pobraniem,
- płatność elektroniczna (przelew on-line).
» szczegółowy opis form płatności
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Oczywiście! Zapraszamy Cię po odbiór zamówienia do punktu odbioru osobistego znajdującego się pod adresem:l Tuszyńska 72/74 ok E51 , 95-030 Rzgów. Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce „Kontakt”. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów dostawy.
Co to są kupony rabatowe?
W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.
Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.
Co to jest przechowalnia?
Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.
Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w sklepie buteka.pl, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.
Jak zmienić moje zamówienie?
Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 518518901.
Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?
Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 518518901.
Gdzie jest moja przesyłka?
Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.
Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.
Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 518518901.
W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.
» szczegółowa procedura reklamacji
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.